donderdag, juli 30, 2009

Bye Bye Belgium ==> Zonnig Zambia

Dag mijn beste lezers!

Morgen is het zover, dan mag ik weer het vliegtuig richting Afrika nemen! Ditmaal niet voor een stage maar wel in het kader van mijn masterthesis die zal handelen rond straatkinderen en materiƫle cultuur.
Omdat sommigen onder jullie misschien graag weten wat ik daarginds allemaal ga uitspoken hou ik een blog bij op deze website! Onder dit nieuw bericht vind je mijn avonturen van vorige keer, zo'n 2,5 jaar geleden.
E-mailtjes zijn steeds welkom! Zambiaans adres en telefoonnummer volgen later!
Veel leesplezier en tot 10 oktober!

Lobke

2 reacties:

Anonymous Job zei...

Hey hey, hopelijk goed aangekomen... En is het er lekker zonnig of lekker winterweertje zoals hier? Doe ze alvast de groeten daar! Cya next week!

9:03 a.m.  
Anonymous Nelle zei...

Hey Lobke, hopelijk goed gearriveerd, ik duim voor een goede Afrikaanse start!!

10:39 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage