maandag, maart 05, 2007

Een woordje van dank ...

In 1e plaats een dikke dank je wel aan al mijn straatjongens. Ed, Joe, James, Junior, Mwansa, Ben, Michael, John, Kelvin, Hardson, Chilufya, Saviour, Henry, Patrick, Fergus, Changwe, Ernest, Elias, Lucky, Junior-Peter-Kelvin, Clement, Paul, Charles, Moses, Emmanuel, Edwin, Godwin, Isaac, Trus, Simon, Victor, Andrew, Matthews, Augustin, Michael, Wilson, Charles, Pethias, Christopher, Sherperd, Billy, Sunday, Joseph, Musonda, Osward, Goodwill, Zion, Liberty, Justin, Ricky, Isaac, Cliford, Happy, Nick, Dominic-Mumba, Mwaba, Michael, Gift, Mutale, Mwansa, Moses, Jackson, Musonda, Maxwell, Patrick, Ian, Kelvin, Darious, Peter, Douglas, Sipriani, Jacob, Gilbert, Alias, Clement, Martin, Nasilele, Emmanuel, Transford, Christopher, Daiford, Danny, Chitundu, …: JULLIE ZIJN FANTASTISCH GASTEN! Merci, ik heb van jullie zoveel gekregen en geleerd! Lekker cliché maar jullie zitten voor altijd in mijn hartje! Eeuwig respect voor jullie!

Een dikke merci aan mijn ouders die me onvoorwaardelijk gesteund hebben in dit hele gebeuren!

Hele speciale dank je aan Job, Kate, Lara, Ed, Annelies, Isabelle, Luc, Hanne, Mark, Hillary, Nik, Sally, Levy, Raj, Alpha, Mannie, Anton, George, Evelien, Imke, David, Marjolein, Debby, Stefanie, Anton, Jeremiah, Rowland, mijn tuinman Thomas en zijn gezin, mijn huismeid Judith, de beeldenmaker John Mumba, de broeders, de leuke feestgangers in Big Bite, de goede taxichauffeurs, alle gidsen die me een mooi stuk hebben laten zien van Zambia & Botswana en alle bewoners van Kabwe.
Dankzij jullie heb ik me hier heel erg thuis gevoeld! Dank je voor jullie goede zorgen!

Dank je aan mijn supercollega’s: Elly, Edith, Barbara, Sestina, Kebby, Veronica, Linos, Edson, Sophie, Winston, Tom, Sana, Job, Mark en Isabelle! Dank je voor de fijne momenten op en naast het werk! Ook dank aan alle mensen van ‘the office’ van Kara Counselling in Kabwe en de mensen van the Hospice, VCT, Skills Training and CHEC.

Dank je aan Isabelle, Griet, Eric, Christine, Tom, Lieve, Mr. Imbwae, Mr. Lungu en aan de Arteveldehogeschool om deze stage mogelijk te maken! ’t Is een immense levenservaring geworden!

Dikke merci aan al de vrienden en familie die me lieve mailtjes, postpakketjes, brieven, … stuurden. Dank jullie voor jullie immense steun!

Een dikke dank u aan Andrej, de Sloveense kerel die me vergezeld heeft tijdens mijn 1e dagen Zambia.

Dikke merci aan Christine en Christiane om me te komen bezoeken! Ik had een superfijne tijd met jullie!

Dank je aan Krystian voor het leuke gezelschap en de prachtige foto’s.

Dank je aan alle mensen die aanwezig waren op de 1 week durende workshop ‘Stepping Stones’: Zuid-Afrika, België, Rwanda, Zambia, Zimbabwe, … het maakt allemaal niet uit!

Dank je aan Lien en de hele Belgische bende daar om mij zo goed te ontvangen in Malawi.

Dank je aan de dokters en verpleegkundigen van Mine Hospital, Tropisch Instituut Antwerpen en dank aan Dr. Hassasing en Dr. Vanootegem voor het succesvol bestrijden van mijn medogenloze malariamonster! En nog een dikkere merci aan Annelies die steeds aan mijn zijde is gebleven!

Dank je aan Luc om me ondanks alle obstakels toch veilig tot aan de luchthaven te brengen. Dank je aan mijn ontvangstcomité in Zaventem: mama, papa, Ante, Lindsay, tante Roos en Pukje!
Dank je aan Pukkie voor al je steun en voor het mooiste cadeau ooit: een uitgeprinte en ingebonden versie van mijn dagboek!
Dank je aan Koen om mij te voorzien van een website met blog!
Dank je aan alle lezers van mijn blog! ’t Is fijn om mijn ervaringen met jullie te kunnen delen!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage