donderdag, november 23, 2006

100 jaar eenzaamheid

Pech pech pech ... Dat is de omschrijving van mijn week. 't Is echt mijn weekje niet ... Ik kom juist van de dokter met de diagnose van darmontsteking. De afgelopen dagen heb ik menig uren op toilet en in bed doorgebracht ... Daarnaast heeft de adapter van mijn laptop het ook nog begeven. Een DVD'tje zien zit er dus jammer genoeg niet in. Ook mijn huisgenootjes moet ik voor het moment missen. Die zitten allebei in Zimbabwe voor hun werk. Ik hou me dan maar bezig met het lezen van het boek '100 jaar eenzaamheid' van Gabriel Garcia Marquez ... Wat toepasselijk ... Nu al mijn zieligheid op een hoopje ... Ik hoop dat ik de rest van mijn tijd dan gespaard zal blijven van alle pech!

Kus

Lobke

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage